evlatlık arayan zenginler

evlatlık arayan zenginlerevlatlık arayan zenginler.
hayatta o kadar zengin aileler varki çocuğu olmayıp kendilerine çocuk yani mallarının , soylarının devamı için bir evlat aramaktalar.Bu yüzden gayri resmi yollardan evlat edinmeye çalışıyorlar ve tonlarca para veriyorlar ve hiç bir sonuç alamıyorlar, Son zamanlarda popüler olan Evlatlık arayanlar sitemizde suan herkes kendisine bir aile büküyor sizde kendinize aile bulabilirsiniz..
Sitemizi takip edip uygun kişiler ile görüşünüz ve konusunuz .
iyi günler
Admin : Gülbahar

ADMiN GüLBAHAR hakkında

Merhaba Siteme Hos geldiniz.Sitemiz Amerika'dan Hizmete acilmistir.

Ekim 29, 2013 tarihinde Evlatlık Alacak Aileler içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 6 Yorum.

  1. sevgili admin ben sitende kayıtlı olan üniversiteli , şevval ve zeyneple iletişim kurmak istiyorum bebek için bana yardımcı olur musunl ütfen artık beklemeye tahammülüm yok

  2. beni alın.

  3. şaka yaptım almayın ailem var benim. zenginiz biz.

  4. beni evlat edinin. yaşım 26 ama babyfaceim. yani böle bi bana baksanız en fazla 17 dersiniz olmadı 19 yani kesin. neyse hali hazırda başarılı yetiştirilmiş gencim. amerikada master yapıyorum hemde burslu bak zenginsiniz ya ayağınıza geldi bu fırsat kaçırmayın derim beni. en azından ben olsam kaçırmam yani öle diyeyim. bi beni evlendirin düğünü yapın geliniz ve torunlarınızla birlikte böle güzel neşeli bi hayat sürün. öle çok masraflı bi adam değilim. torunlarınızıda siz yetiştirirsiniz işte dilediğiniz gibi. bence iyi anlaşırız lan. bence ben olsam eren bozu değilde beni alırım yani kesinlikle. deneyin derim bi beni

  5. biri beni alabilir mi lütfen?

  6. Hasan Parayan

    vedat hangi uni, bir de ortalaman kaç?

Bir Cevap Yazın

